• ARCHIVES 
  • » hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

Pages: 12

hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

bembi
» FTalkGeek
FTalk Level: zero
1432
0
1969-12-31

Re: hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

^ hello randy > im Antonette welcome to ftalk pls read & follow the rules enjoy posting see u around
skyfire14
» FTalker
FTalk Level: zero
259
0
1969-12-31

Re: hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

welcome to ftalk.. =)
iloveyou4lyf
» FTalkManiac
FTalk Level: zero
808
0
1969-12-31

Re: hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

[b]Heya there ! :rose: Welcome to Ftalk Forum =| Enjoy ur stay here :D Have a nice posting ... Cya around :penguin: [/b]
LOLLiPOPCANDiESx
» n00b
FTalk Level: zero
71
0
1969-12-31

Re: hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

[b][color=#ff6699]Hey Randy. Welcome to Ftalk.[/color][/b]
a_4thwatcher4ril
» FTalker
FTalk Level: zero
206
0
1969-12-31

Re: hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

Hey Randy.,.That's Okay!!Welcome to ftalk!
  • ARCHIVES 
  • » hai all my name is randy just it iam indonesian so if you talk indonesia language i want.. cos my english not so good teach me and share ur knowledge with me and also i hope all of u passion with

Pages: 12

Board footer

© 2024 F Talk

Current time is 19:59

[ 10 queries - 0.011 second ]
Privacy Policy