• ARCHIVES 
  • » [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

Pages: 1

[align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

a_4thwatcher4ril
» FTalker
FTalk Level: zero
206
0
1969-12-31

[align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

[align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

Last edited by a_4thwatcher4ril (2008-04-25 08:36:29)

Dfamador
» FTalkFreak
FTalk Level: zero
1698
0
1969-12-31

Re: [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

Yes. Just click the link below. For sure it helps. :penguin: http://www.geocities.com/marcasjr/linker.htm
kissjhun
» n00b
FTalk Level: zero
1
0
1969-12-31

Re: [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

hi na edit kna po ang ovelay layout pero d pa rin gumagana
azaya
» n00b
FTalk Level: zero
4
0
1969-12-31

Re: [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

oVerLay geNeRator is NOT properLy wOrKINg at tHe moMeNt.. plz be wiSeLy, no spoonfeDdiNg, from this moment uSe css w/js extenSiOn.
campus_crashers
» FTalker
FTalk Level: zero
196
0
1969-12-31

Re: [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

i try to use that generator but still not working
a_4thwatcher4ril
» FTalker
FTalk Level: zero
206
0
1969-12-31

Re: [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

@azaya can't understand u..pls use proper grammar.. :/ and don't use sticky caps.. @kissjhun don't use tagalog words dis is an int'l forum ryt...
reseoj
» n00b
FTalk Level: zero
6
0
1969-12-31

Re: [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

my overlay is not working in EI:(
  • ARCHIVES 
  • » [align=center]can some1 give me an overlay gen dat workz???i saw an overlaid prof dat's working.. :crybaby: [/align]

Pages: 1

Board footer

© 2024 F Talk

Current time is 13:54

[ 10 queries - 0.012 second ]
Privacy Policy