• ARCHIVES 
  • » [align=center][b]hello everyone... I am actually a newbie here in FTalk, and I just hope that I can have a lot of friends here :D here are some of my info's[/b][/align] [b]Real Name:[/b] Tien Fu Zh

Pages: 12

[align=center][b]hello everyone... I am actually a newbie here in FTalk, and I just hope that I can have a lot of friends here :D here are some of my info's[/b][/align] [b]Real Name:[/b] Tien Fu Zh

shamibeii
» FTalker
FTalk Level: zero
101
0
1969-12-31

Re: [align=center][b]hello everyone... I am actually a newbie here in FTalk, and I just hope that I can have a lot of friends here :D here are some of my info's[/b][/align] [b]Real Name:[/b] Tien Fu Zh

[align=center]welcome to ftalk..=)[/align] [align=center]enjoy postin..[/align] [align=center]dnt 4get bout the rules..[/align] [align=center]see yah around..=)[/align] [align=center]btw, im karen :thumbsup:[/align]
pinkyo_O
» FTalker
FTalk Level: zero
296
0
1969-12-31

Re: [align=center][b]hello everyone... I am actually a newbie here in FTalk, and I just hope that I can have a lot of friends here :D here are some of my info's[/b][/align] [b]Real Name:[/b] Tien Fu Zh

Hi Welcome to [b]FTALK[/b] Enjoy Your [b]STAY[/b] Enjoy [b]POSTING[/b] Please Follow The [b]RULES ALWAYS[/b] =):D=|:idea:
  • ARCHIVES 
  • » [align=center][b]hello everyone... I am actually a newbie here in FTalk, and I just hope that I can have a lot of friends here :D here are some of my info's[/b][/align] [b]Real Name:[/b] Tien Fu Zh

Pages: 12

Board footer

© 2024 F Talk

Current time is 08:25

[ 10 queries - 0.010 second ]
Privacy Policy