• ARCHIVES 
  • » hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

Pages: 123

hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

lady_end
» FTalkWhiz
FTalk Level: zero
3154
0
1969-12-31

Re: hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

hi there welcome to Ftalk. please read and follow the rules. see yah around and enjoy posting nice meeting yah -gerlyn-
xoxo-eLyshA
» n00b
FTalk Level: zero
62
0
1969-12-31

Re: hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

^ ^ thanks u sis.. cya around too.. i'll enjoy posting.. i promise :D @kawaii-MoNiQuE: thanks sis.. i already read the rules..
BhABydEniSe
» FTalker
FTalk Level: zero
130
0
1969-12-31

Re: hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

^ ^ hello again.. by the way welcome 2 fstalk again have a nice day and god bless!
vetra9
» FTalkGeek
FTalk Level: zero
1468
0
1969-12-31

Re: hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

welcome to ftalk.. enjoy ur stay and dont 4get to read and follow the rules :penguin:
alyssamodesto
» FTalker
FTalk Level: zero
216
0
1969-12-31

Re: hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

welcome to ftalk. dont forget to read and follow the rules! enjoy.
cute_maxene
» FTalker
FTalk Level: zero
117
0
1969-12-31

Re: hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

hi welcome to ftalk.. keep safe.. have a nice day
  • ARCHIVES 
  • » hi to all.. im a newbie here in friendstertalk... my name is Maria Elysha Jeanne I. Balauro 12 years old girl :D i always want to create siggie... blinkie... linkies... userbars... editing picture

Pages: 123

Board footer

© 2024 F Talk

Current time is 03:42

[ 9 queries - 0.022 second ]
Privacy Policy