• ARCHIVES 
  • » [b]CHAPTER 1[/b] [b]Monteverde’s Residence[/b] [i]6:00a.m.[/i] Mom:Gel! gising na! Angel:Opo, tatayo na! First day of school nga pala ngayon. First day of my new life, my highschool life. Angel:Mo

Pages: 12

[b]CHAPTER 1[/b] [b]Monteverde’s Residence[/b] [i]6:00a.m.[/i] Mom:Gel! gising na! Angel:Opo, tatayo na! First day of school nga pala ngayon. First day of my new life, my highschool life. Angel:Mo

-RACH.
» FTalkManiac
FTalk Level: zero
711
0
1969-12-31

Re: [b]CHAPTER 1[/b] [b]Monteverde’s Residence[/b] [i]6:00a.m.[/i] Mom:Gel! gising na! Angel:Opo, tatayo na! First day of school nga pala ngayon. First day of my new life, my highschool life. Angel:Mo

nice story. xp classsmate. :lol::lol:
gaiL0418
» FTalker
232
0
1969-12-31

Re: [b]CHAPTER 1[/b] [b]Monteverde’s Residence[/b] [i]6:00a.m.[/i] Mom:Gel! gising na! Angel:Opo, tatayo na! First day of school nga pala ngayon. First day of my new life, my highschool life. Angel:Mo

kpilan ka mg-upd8? :) nxt na.. :D
ino24
» FTalkManiac
660
0
1969-12-31

nice,sis update na..:D atat na ako ee..:)
-RACH.
» FTalkManiac
711
0
1969-12-31

true to life ata to? xp
  • ARCHIVES 
  • » [b]CHAPTER 1[/b] [b]Monteverde’s Residence[/b] [i]6:00a.m.[/i] Mom:Gel! gising na! Angel:Opo, tatayo na! First day of school nga pala ngayon. First day of my new life, my highschool life. Angel:Mo

Pages: 12

Board footer

© 2025 F Talk

Current time is 17:12

[ 9 queries - 0.011 second ]
Privacy Policy