• ARCHIVES 
  • » i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

Pages: 1

i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

aiz_sweet
» n00b
FTalk Level: zero
3
0
1969-12-31

i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:
nayze
» FTalkAddict
FTalk Level: zero
410
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

hey welcome here in ftalk bro aiz hope you enjoy your stay here pls dont forget to follow the rules enjoi!
senam
» FTalkFreak
FTalk Level: zero
1891
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

welcum to ftalk follow the rules kip postin' see yah around
punkyboy
» n00b
FTalk Level: zero
84
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

welcome to Ftalk... happy posting... c you around... :eh::eh:
kyo_shiro_mibu
» FTalkAddict
FTalk Level: zero
465
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

welcome to ftalk =) follow rules ok =):thumbsup: have nice day :D:D
endlezluver16
» Banned
FTalk Level: zero
1585
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

[color=pink] welcum to ftalk! enjoi! :D [/color]
mirhadz
» FTalkElite
FTalk Level: zero
4588
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

hi aiz welcome here bro read and follow the rules! goodluck!
pink_yeng
» FTalkManiac
FTalk Level: zero
735
0
1969-12-31

Re: i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

[color=violet]hi!! welcum hir in ftalk..^_^ stay active and hve fun postin!!^_^ if u nid help juz pm me or go to the help section.. gud luck!!^_^ [b]WORD OF ADVICE : READ, UNDERSTAND & OBEY THE RULES..^_^[/b] c u around!!!ciao!!^_^[/color]
  • ARCHIVES 
  • » i am newbie.... my name : aiz.. age : 18 location : indonesia.... how are u all..... i like this Ftalk..... :wow: :wow:

Pages: 1

Board footer

© 2024 F Talk

Current time is 18:26

[ 10 queries - 0.046 second ]
Privacy Policy